alcohol in friday?

När folk går omkring och säger att jag är inbjuden till en fest och en annan, tänker jag efter och säger att jag kommer till den andra. Vännerna planerar vad de ska dricka, och jag behöver inte planera för det finns bara en viss alkohol som jag gärna dricker för att mitt blod låter sig bli påverkad rätt snabbt av ordet, vin. På nattklubbarna dricker jag vadsomhelst, för att jag inte kan tänka om jag verkligen blir fullare eller står på en och samma nivå. Ändå fortsätter man att spendera pengar på drinkar i baren. En gång slösade jag bort sexhundra kronor i baren, det var absolut inte värt en enda öre eftersom det kommer ut ur urinröret och idag spenderar jag endast ett par hundra för entren och en drink. Det räcker.

Inför den kommande fredag, har jag beslutat mig för att inte festa när hela Örebro festar. Jag har ingen festlust och ska nog ta paus från festandet tills Härnösand 18 - 20 april tillsammans med Ebba. Jag behöver ta paus från alla festar, alla drinkar och alla bakfulla dagar då allting känns som om hela världen snurrar. Så väljer jag en lugn fredagskväll tillsammans med Joey.

Just nu står Flora och klösar med hennes varma tassar på sidan om min mage, dit kommer hon varje gång jag ligger. Antagligen är det hennes favoritställe att ligga på näst efter på bänken vid fönstret. Spero ligger en bit från mina fötter, han ligger på ryggen med benen isär då pälsen på hans mage sticker rakt upp. Väldigt fluffigt, och även Floras. Mina fluffiga älsklingar, ingenting slår deras kärlek.

Minns du denna meningen, Joey?

"Vi borde kallas för ärkeänglar eftersom vi är så onda"

image14


Kommentarer
♥ Joey

Hahah ja jag minns meningen x)x)

2008-04-03 @ 21:10:00
URL: http://joey.blogdog.se/blog.html

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback