ännu mer underhållandeav brev

Jag rotade ännu mer bland gamla brev och fann några där jag berättade om mitt första möte med mitt ex, den gick ut på nästan fem sidor! Det fanns även annat som jag hade glömt bort totalt. Jag har hittat brev från Draper, Xaxxi, Rahmo och Jiin. Nu skriver jag ner dessa.

Hejsan Emme!!!!
Hur mår du?? Jag mår bra...
Javisst att Rahmo ljög för oss... För hon brukar göra sånt!!!
Hur kan Cecilia har mens!!!! Oxå Therese!!!! Hur kan dom!!!
HeEEErRRReEEEgGGgUUUDDDdd att Pia har pussat Mikael!!!!
MArk är dum för han sa att du och jag och Victoria och Gabi och Michelle är ihop med honom!
Han är en knäppis! TAAACCKKK Rita att hon hittade den gult brev!!! TACKAR... Då har jag slutat oroliga mig.
Arne och Peter har inte upptäckt att vi har slår sönder uppe träskåp!!!
Tack herregud... Vill du ha foto på mig i åk5 ?? Svara JA/NEJ.
Jag vill inte vara med Pias kalas. Vad åt du igår??? Jag åt köttbullar med pasta. Skulle lasagne men det blev inställt... Jaha... Ome... VAARRRRRFÖÖÖÖÖR att alla är kär i mig!! Inte Gabriella... Lite dig inte MANSI!!!! Är jag snyggast i klassen tjej? Jag tycker nej... Jag hajar inte... Är du forts kär i Jean B??
Nåväl? Självklart jag brukar talar om för Helena mycket nästan allting utom din kär och Emelies och JeanA..
Jag har berättat fr Helena att den gult brev var borta... Puh att RITA har hittat den!!! Jaha... Ome... Oj, oj vad stackars den hunden som dog i rymden... MARK ÄR EN KNÄPPIS!!! Ome... KRAMIZZZZAR från Sandra Linnea Malmlund

hejhejhej!
detta är Färjestad!
jag har mycket läxa! fan!
så jag måste kort skriva till dig brev!
förlåt mig!!!! va farligt inte?
hoppas du sa okey! får se imorgon från din brev!
jaha.. nu bara jag svarar på din fråga! hmm...
jag SVÄRRRR att jag INGEN
att jag gillar dig INGEN jean.a lura!
jag ska ARG efter jean.a!!!
om du avslöjar min (fd) så jag berätta för alla att om din HEMLIGHETER!!
du elak! att du heja på brynäs! du elak!
DU ELAK! heja FÄRJESTAD!
ok? snälllllllllllllllll!
roligt att vi läsa emelies brev.
va roligt? eller hur också att
emelie och dave är klart ihop!
vi ses senare hej då kram /fbk (draper)

Hej Emme!
Hur mår du? Jag mår bra jätte fint och min familj bra!
Hur mår din djur och familj?
JAg hatar Rahmo, Pia, Mansi, Mikael, Jean B, Mark och Min bror Rozh!
Vad du hatar någon? Men snälla du breätta mig vad du älska vilken eller söt?
Som pojken breätta snälla jag lova inte breätta någon jag ED om du breätta
då jag breätta dig jag lova och svär! okej bra? Hej då kramar från Jean A

Hej Emmy!
Jag mår helt bra!!!!!!!! Hur mår du???
Mina alla bror och syster och pappa och mamma mår bra.
Ja, jag har rest till Lund. Lund är vackra och fin och roligt....
Jag betyder är stämmer och normalt, kolla vaxtopp.
Jag brukar tittar på ensamma hemma på kanal 4 och 3 och 1 och 5 och 2
I varsdagarna. Jag vet inte musiker är A1. Jag är ljuger. Jag vet inte betyder är A1.
Jag visste inte betyder är gansla. Jag tycker du konstig inte på svenska du är jätte bra!!!
Jag älskar är ingenting!!! Jag har inte kompis bäst på annan förr jag har inte bästis Emmy
och Emelie är bästis. Jag snart får mens och vindor. Emelie visste det på jag snart får mens och bindor är kanske då i november. Jag snart får mens kanske eller rätt. Emmy tala om inte för annan.
Va, du jag skriva bra eller inte??? / Rahmo

Nu kommer det ett brev som är väldigt förvirrat med hennes svenska, Rahmo, alltså. Lycka till.

Hej Emelie Karlsson
va, Sandra älskade till Mark!
eller Sandra älska inte till Mark.
Jag älskade till Mark nuuu!! Jag älska INTE Mark.
Jag älska ingenting!!!!!
Vem du i kär? Dig tala om inte annas.
Emelie älskade till Mark NUUU! Men Emelie älska inte till Mark.
Jag vissa beymder är bästis = bäst. Jag älska dig. Jag bara leka till dig!
Kramar/ Rahmo

Hahaha, att vi som unga kan vara helt.... pinsamma och töntiga.

image16


Kommentarer
♥ Xaxxi

Ha ha ha ha. Fy vad jag skäms! Att jag kunde vara så omogen och pinsam, herregud :D Mens, ha ha som om det var en sådan stor sak :D Jag rodnar... Skäms totalt. Puss!

2008-04-14 @ 17:04:33
♥ Malin

hahahaha

2008-04-14 @ 21:30:10
♥ Steffy

Asg digga breven håååårt.... ^^,

2008-04-14 @ 21:53:18
♥ eDDIE!

LOVE DRAPSA!!!

2008-04-14 @ 23:26:19

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback