brev uppläsning

Från Draper:

Hej!!
Hur e det!? Jag mår bara bra.
Samma vanligt! Tack Tack Tack.
För att du gav mig Gabis foto.
Är ok för att Dave vet Jag har Gabis foto?
Jaha... Jag hatar i våra klass är Sandra!
Om bara pojken då ERDEM! Visst!
Jaha... Hmm... Jag gillar är en flicka.
Men jag kan inte säger vem! Sorry nu.
Jag fråga vem Du gillar pojken sen flicka!
Och vem hatar bara pojken sen flicka! Jaha...
Nöjd jag skriva brev? Snällast e E.......!
Du får gissa vem är person.
Hej Då! Slut Nyhet!

Från Draper:

hejhej!!!!
hur e det?
med mig bara bra
jaha... hmm...
jaså jag vara inte knäpp
snällast är du, jacob, pamela, cecilia
ja.... är du glad?
nu jag svar vem är e....?
jo är....................va nu
du vet vem person?
jah... men bara söt!
bra du hatar mr davis bra bra!!!
sorry jag har inte mer säger nåt...
svar på tisdag, den sista på tisdag.
kram/FÄRJESTAD

Från David:

Hejhej Emme! Läget??? Me mej barabra...
Jag har vara DÅLIGT HUMÖR! Vill du veta???
Jooo Jag skriva i data brevet te dej halv skulle forsätta så data knäpp
Så start om data auto... Så... Jag blev SUR och Skriv igen... Hmm...
Jooo... DU FÅR IKKE BERÄTTA FÖR NÅGOT! LOVAR DU???
Jo... Jag blev JÄTTECHOCK att Pamela o Daniel "Danne" har ANAL-SEX...
Det visste jag ikke... Det var ÄCKEL! Meen... Hmm... Va du visste redan eller???
Tala om ikke för nåt om det att jag tala om dej!... Hmm... BRAAA! Toppen att du och Thomas e Vänner!
Hmmm... Jag vet ikke vad jag ska säga.. Äcch... Okkay... Kraaaam pusssssss/Dave

Från Jiin:

Oj oj FAN är du!
Du just hatar i mej ja.
Du vill jag vara med dej för att du bara som rädd
för Erdem hatar i dej det vet jag. Punk sluta!
JAG irriterade på DIG! Att du bara vill vara med mig.
Sluta följa efter MIG!
TACK FUCK!
Ursäkter mig!
Hejdå KÄFT!

Från Bronner:

Hej Emme! Min familj mår bra!!!! Jag mår bra!
Och djur mår bra!!! På fredag jag ska åkt till tinas kalas!
Det är roligt det är Haloween Jag ska använda en spökkläder.
Som jag har ses på bio, Det är Zorro! Det är lite hemskt och det är roligt!
Hur mår du? Jag kanske skicka till Sandra brev. Jag har såg din brev så vet du.
Du vet jag HATAR till ERDEM och ERDAL!!!!! Hälsa Emelie

Från Bronner och Sandra tillsammans:

Hejsan!!
Hur mår du???
Vi mår bra...
RÅÅÅ att Rahmo har knöl i sin fitta!!!
Råå att CEcilia och Therese är med Pias kalas!!!!
Pia är ju dum!!!
Herreguuud att viu tror kanske att Mikael och Pia är ihop!!!
För Mikael sa till mig att han har en flickvän heter Pia!!! Är döv!!!
Konstigt att om vi hälsar på Jean A utan ha ringat då
blir Jean As mamma Ronak AARRGG!!!!
Då får vi aldrig mer att hälsa på Jean A.
KONSTIGT!!!
Vi tror att Rahmo är kär i Mark och Jacob!!
För hon sa nu är jag inte kär i Jacob och Mark vi tror
eftersom hon är rädd att vi talar om det för dig!!!
ED!!!
SVÄR!!!
ED!!!
SVÄR!!!
Jean A är kär i Jacob!!
Du får ej talar om det för annan el JEAN A!!!!
Rå att Mark har nästan röra Emelies fitta!!!
MArk är kär i Emelie!! Tror vi!!!!
Mark har ju röra hennes hår!!!
HAN ÄR KNÄPP/DUM/PYSK SJUK!!!!
Vi vet inte vad vi ska skriva mer tyvärr...
KRAMIZAR KRAMIZAR KRAMIZAR!!!
Emelie Victoria Bronner
Sandra Linnea Malmlund


Ha, ha. Att läsa brev från Draper är nog det roligaste på grund av hans speciella svenska som liten. ^__^

Hoppas att ni har fått er ett stort och gott skratt.

image16


Kommentarer
♥ Xaxxi

Ha ha ha ha :D Fy f-n nu var det ännu värre. Minns verkligen inget, åh gud vad pinsamt :D Så omoget :D Knöl i f...? Vad f-n :D Vilken sjuk fantasi jag och Emelie hade, helt sjukt! Puss

2008-04-16 @ 10:54:50
♥ Akious

Hahaha, ja diggast att Bronner känner till min storebror Erdal;D

2008-04-16 @ 12:39:39

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback