brevuppläsning

Nu ska jag fortsätta med att läsa upp brev för er. Ett brev nu, och det kommer mer senare ikväll. Brevet är från Bronner. :)

"Tjena!
Japp... Är det snygg?
I igår då du e knäppisen!
Du tala inte ens dugg sanningen att du kär i Erdem!
Men verkar du e det!!!! Eller hur?

Snart du måste ha en glasögon, stackars!!!
Men du får inte död dig själv! SB är ganska spännande...
Pekarhuset-musett e trist tycker jag!!!
Men jag vet att du tycker det e kul att Erdem och Mark bära din arm...
Blääää jag vill också...

Jag tycker Erdem är fyfan barnsliga, rå äcklig!
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT, imorgon det e fredag!!!!
JAg tycker alla killarna e fyfan ful... utan Jacob....
Men söt är Jacob!!!
Han e söt, cool... men inte ofta att vara cool bara ibland... okk...

Ok men jag vill vara med Sandra..
Idag jag vill som vara med henne jag vill inte samma du, jag, jean a...
Det var fyfan trist!!..Okayy??
Ursäkta mig jag som känner på väg att less på dig, jean a...
förlåt...!
men... jag hoppas det ska jag inte less på er!..
hoppas men.... ja!
Det känner mig som han e kär mig!
I tunnelbanan menade jag...
Ja, i islandstorget det fanns massor som cool stiger v
men värst är jeans hem!..

Japppp, asså!
Joooo, du e kär i erdem 100%!
jag ha ingen ens dug g pp min hjärta att inte kär i någon vår klass..
men kanske är jacob.. han e cool...
om du avslöja till någon då jag blir som avslöja att du e kär i Erdem annars!
Bara 20% jag ska söt till honom eller kär... OKK!

Och mycket tänker på att du hade mycket roligare än alla klass.
Att du har upplevet med mrk, erdem som härligt... då jag bli som AVUNDASJUK!
kan du läsa jag skriver?
min favvostilen e copperplate cothic bold..
som samma här stilen...

Här hemma då jag van att sminka mig...
Men i skolan då jag blir sååååå P-R-I-S-A-M-T!!!!
Då alla sa att jag e snyggare!!!!
Det ville jag inte abslout!

Dave e kär i Rahmo men en kvar han har gjort slut...
ÄR du e chockad att jag som 40% att less på dig, jean a?
Det e sant... Då du och Jean A måste som... gå till Sandra och prata.
Då jag som inte på väg att less på ni.. Men jag hoppas att jag ska inte less!!!
Men jag kännerig själv... ändå att på väg... åhh nej!
OKK...

MÅNGA KRAMAR FRÅN MIN KÄRASTE BÄSTIS!/Emelie"

Det är synd att jag inte kommer ihåg vad som hände efter brevet. Om jag och Jiin började gå till Sandra och snacka eller vad det nu har hänt för många herrars år sen!

image16


Kommentarer
♥ eDDIE!

Hahaha, hon blabla om mig;D

2008-04-15 @ 23:48:41
♥ Xaxxi

Ha ha ha ha :D Det minns jag inte heller :D

2008-04-16 @ 00:15:06
♥ Claudia

Gud, så roliga brevet! Men vad är det för brev som ni skriver till varann? Brukar ni ha brevväxlar med varandra? Du verkar vara poppis och få brev som handlar om fula, kärlek osv :P

2008-04-16 @ 15:27:23
URL: http://strawcream.blogg.se

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback