Brevuppläsning

Kl.21.30 Hej Emme!
Ja... Snälla du att du kan ring till Jacob och Mark.
Och fråga det. Det var inte fara!
Jag gillar dem som gillar mig men mark gillar inte mig
men jag tycker konstig att han brukar röra min håret! japp...
Åh vad synd att Aki har långt till ditt hem!
Men tur jag har träffa till honom!
Jag har inte skriva på dagboken nu längre.
Vad fan!
Att meg sa vilken mördare då ben kom!
Fyfan!
Visar inte den brev till annan!
Jag idlor är: Five, Britney Spears, A1..
Nu jag tycker Xoupp är bra tycker jag..
Riktig jag vet inte vad heter uxopp eller nåt.
Vad konstig Rahmo tycker jag att hon var snäll mot mig
Hon ändå kolla min jacka också väska, vad koinstig!
Jag irriterad efter min knäpp bror.
Han alltid försöka läsa exempelar du ger mig brev då han helatiden läsa!
Typiskt....

Kraam tusen gånger!/ Från Victoria!
PS. Blå hunden brrr. HAHA. DS



Gissa om jag började skratta med minnen som dök upp. Den där blåa hunden som pruttade, haha. Det var från en bok, vilken bok var det... Svenskabok eller någonting, vi bläddrade i den och såg hunden så började vi gapskratta att vi började gråta. Haha. Victoria är förstås Bronner, för er som undrar. :)

Ett gott skratt åt den där blå hunden. <3

Kommentarer
♥ åsa

meg o ben... sunset beach minns hårt :D

2008-04-25 @ 22:25:50

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback