bye for you

Nu är allting packat och fixat. Om jag nu inte har glömt någonting. :) Jag sa lite fel förut, jag åker inte vid tolv, snarare om tio-femton minuter. Väl inne i stan ska jag äntligen hämta mitt paket med svarta jeans och de gula lackballerinor! Efter pakethämtningen, blir det en stund hos mormor bara för att jag ska få prova dessa och om de passar bra så använder jag dem redan idag. Bussen mot Uppsala går 12.55, jag kommer att få vänta på Ebba i trettiofem minuter innan hon anländer i Uppsala.

För att vara ärlig, så kommer jag att sakna något fruktansvärt att få blogga! Jag kanske kan och även kanske hinna att blogga lite via pappas laptop som Elin har hemma hos sig. :) Vi får se hur det blir och om jag har en ledig stund åt lite bloggande.

Förresten, jag behöver klippa mig. Topparna runtom är så slitet och jag är pi... fattig denna månad så jag får ha tålamod tills maj. Stackars mitt hår. :(

Nu går jag och fixar det sista. Ha en trevlig helg, sötnosar!

image119

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback