elstöt i hela jävla kropp

Idag blev jag bedd till att kolla om hästen Flygill hade kvar vatten i hinken i sin hage, så gick jag dit för att kolla. Jag hade glömt helt och hållet att stänga av elen och jag hade bara ballerinaskor, jag trodde inte att det skulle vara väldigt lerigt där. Men fel hade jag, så jag fick springa snabbt så jag inte började "drunkna" i leran men då träffades jag av elen, jisses vad ont det gjorde!

En stor explosion inom mig. Jag fattar inte hur jag tänkte när jag var liten, då tyckte jag att det var roligt att hålla i och känna hur det strömmar starkt in i handen. Inte så värst liten var jag inte, snarare sisådär vid tio årsåldern. Usch för elstötskiten, ska tamejfan försöka komma ihåg att stänga av nästa gång. Eller någonting. Men tack gud, att jag inte brukar gå dit annars.

  

   

Bild 1: Ja, ett ljus ser ni väl.
Bild 2: Nässlor. Blä för allt de kan komma med.
Bild 3. En liten stig vid hästhagen. Vad är det gröna för något? Någon som vet?
Bild 4: I detta ögonblicket då kameran klickades så slog Nissan till objektivet som tydligen störde henne. Värst så tjurig såg hon ut då.
Bild 5: Shakiras profil.
Bild 6 + 7: Aki.

Nu ber jag er att utmana mig. Vad ska jag fota? :)

Kommentarer
♥ diabolusa

Dig själv!

2008-04-29 @ 12:41:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Diabolusa
♥ Malin

jag läste detta nu så =) jag tkr du ska fota.... hmm, naturen, vatten, skog. sånt tkr jag e mysigt =)

2008-04-29 @ 18:53:22

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback