emelie + music = ?

Det har alltid varit någon som blir förvånad när jag säger att jag gillar musik. Att jag kan höra. När man säger att man är döv, måste det inte betyda att man är stendöv. Jag har alltid varit gravt hörselskadad, med hjälpmedel så hör jag bra men inte bokstäverna i röst. Jag älskar att lyssna på musik, särskilt när det finns bra bas. Men vissa låtar kan jag falla för. För några år sedan var jag som besatt av att lyssna på musik och samtidigt se musikvideon på Ztv eller Mtv. Bland annat var Eminem, 50 cent, Mary J Blige m.fl de jag lyssnade på. Jag kan gärna tala om att jag har varit alldeles för psykad av Eminems låt "Cleaning Out My Closet" att jag bara låg och lyssnade på den i timmar. En av dessa som får mig att rysa längs ryggraden, är My Heart Will Go On... Eller låten Can you feel the love tonight, från Lejonkungen 1. <3




Mary J Blige - Be Without You




Eminem - Cleaning Out My Closet




Celine Dion - My Heart Will Go On


Love.

image16

Kommentarer
♥ Rebecka

I´m sorry mama, I never meant to hurt you, I never meant to make you cry, but tonight i'm
cleanin' out my closet, {one more time}, I said i'm sorry mama, I never meant to hurt you, I
never meant to make you cry, but tonight i'm cleanin' out my closet...

Några rader från Eminems låt - Cleaning out My Closet.

2008-04-11 @ 19:28:12
♥ Emy

Ja, det är just därför att låttexten och hela musiken i bakgrunden är så underbar.

2008-04-11 @ 19:50:36
URL: http://cuoreee.blogg.se
♥ Xaxxi

Något som inte många vet om mig är att jag tycker om att läsa sångtexter :)

2008-04-12 @ 00:16:00
URL: http://rosaluftslott.blogg.se

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback