en jättespindel i duschrummet

Jag kom på att jag inte har berättat om jättespindeln i duschrummet som fick mig att skrika att jag nästan dog, för nån dag sen. Den var enorm och fet, jag hade aldrig sett något större än den var! Även om jag var livsrädd, så var jag tvungen att ta bild. Jag försökte närma men jag vågade inte för den verkade vilja hoppa på objektivtet. Det blev istället en suddig bild, men ni ser. Så bad jag pappa att ta bort den, men när han väl var där så hade den rymt. Jag vägrade gå in dit mer, men idag ville jag duscha bara för att rummet var nystädat och även nybäddad säng, nyduschad under täcket är ju oslagbart!

Jag tog modet nog att gå in dit, för att duscha där. Visst har vi badrummet på bottevåningen, men det är kallt där så föredrar jag duschrummet. Spindeln syntes inte till och jag gissade på att föräldrarna inte hade sett till den än. Så jag tänkte om jag kunde duscha supersnabbt innan den hoppar på mig. Men plötsligt fann jag den på golvet i duschen, gissa vad jag gjorde...


514588-235

Ja, jag mördade den!!!

Kommentarer
♥ Anonym

HAha, love:P den kanske ville bara visa sig för dig:P

2008-04-30 @ 02:15:47

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback