en skön farsa, det är vad jag har

Eh, jag som skulle sova men istället började jag rota igenom andras bloggar. Så fann jag denna i syrrans blogg och skrattade, så tydligt minns jag den dagen då pappa var så arg på alla turister i stan (Öregrund) att han sa fula ord och han kallar turisterna för badjävlarna. På somrarna kryllar det alltid av badjävlarna i Öregrund så blir vi ibland tvungna att åka ändå in för att handla. Framför bilen gick en gubbe som om han inte visste att vi fanns bakom så sa farsan för sig själv:

"Det var en jävla massa folk, eller ja folk och folk, badjävlar. Dom bara går omkring som idioter. De är fan värre än spyflugor. Flytta på dig annars kör jag knäskålarna av dig din idiot!"

Ändå är han bäst. :D
image16

Kommentarer
♥ Elin

haha det minns jag :D min blogg blev jättefin men vet inte om jag kommer använda den, trivs mkt bättre med filosoferar bloggen för där kan man skriva både offentliga och privata bloggar...

2008-04-16 @ 09:00:57

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback