Ett stort katastrof

Mitt rum är ett stort katastrof. Det ligger kläder överallt. Precis överallt. På väggen där man hänger kläder, på stolen, på golvet, på glasbordet, på madrassen och på en liten hylla. Sedan är det saker överallt på byrån (se bilden) och tre flaskor på golvet som har varit fyllda med vatten då jag blir beroende av dem om kvällarna. Det är nog dags för mig att städa.


514588-189

Städningen får bli efter firandet i Öregrund. Min morbror fyller år idag så åker vi dit typ klockan fem och då ska jag passa på att fota Öregrund. Eventuellt fånga några fiskmåsar eller skrattmåsar, är lite förvirrad vilken som är en fiskmås och en skrattmås. Men ni fattar nog vad jag snackar om, åtminstone. Det är roligare att fota när man får växla mellan olika miljö, än ett och samma område hela tiden.

Då blir det ikväll, jag får gå på fyra på golvet och skrubba.

Kommentarer
♥ Malin

jag ser din svarta BH ;) wow

2008-04-27 @ 15:04:36
♥ Emelie

Svar: Den är blå leopardmönstrad. ;)

2008-04-27 @ 15:35:06

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback