Flora = Gone in 20 hours

I går kväll lyckades min lilla Flora tränga sig ut genom den lilla öppningen mellan fönster i sovrummet, i Örebro. Där rymde hon iväg och skuttade omkring i friheten i över 20 timmar. Hon är inte kastrerad än och så har hon antagligen fått para sig med någon katthane någonstans i Baronbackarna med tanke på att det är vår och hon löper.

Stackars Malin som fick dåligt samvete för det där, men jag var ganska lugn eftersom katter har en bra lokalsinne och kommer oftast tillbaka. Det varierar mellan hur länge, från dagar till månader. Men som tur så var Flora borta i bara nästan ett dygn och så fann Malin & Hannes henne vid tvättstugan när de var ute med Spero för ett par timmar sedan. Ha, ha. Flora har syndat lite, det där. ;)

Men jag förstår inte hur hennes huvud har fått plats i springan!

Jag saknar mina älsklingar därborta, så långt bort. Men snart kommer jag hem... Förhoppningvis, inom ett par veckor. :) Här lägger jag upp bilder på mina älsklingar Flora & Spero som ungar och nu. Jag minns hur små dom var, så små och lekfulla. De växte väldigt snabbt, men värst är det nog Spero som bara växte och växte på fåtals veckor. :)

Always in my heart.

 

 

Kommentarer
♥ frida

tur att malin o hannes hittade henne snabbt för annars skulle ni oroa er för flora.. vilket som inte är roligt :)

2008-04-24 @ 22:35:34

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback