för helvete, kvinnan

Vad tusan kan vara sämre än att få sova en underbar skönhetsömn och bli väckt flera gånger inom minuter?!
 
Det kan göra en till åtlöje, förbannad, irriterad eller få ens dag förstörd på grund av det. Men idag har jag tur som inte behövde bli riktigt irriterad och vara det hela dan. Det gick över när man visar fingret mot personen som väcker alla och allt!

I morse när jag blev klar med bloggen så gick jag och la mig, fick man stå ut med hur M rör på sig väldigt ofta vid sidan om mig och så plötsligt försökte hon att få prata med mig genom att röra handen mot min axel som om någonting hade hänt allvarligt, men jag visste att hon gjorde det i sömnen. Det hon gjorde, var säkert en del av drömmarna hon drömde. Sedan trodde hon visst att jag var hennes pojkvän att hon la sitt ena ben över mitt ben och sedan la hon över armen runt om mig, dock har det hänt flera andra som lägger sin arm runt om mig. Gissa om jag har blivit van. Ha,ha.

Jag och M ska ut till tvättstugan och tvättar i tre timmar. Vi två har typ inte lust att tvätta men vi ska ändå göra det för att få det hela överstökat på tre timmar som håller en stor del av textilerna rena i ett par veckor eller jag vet inte.

image23

Bild: Jag & Min älskade kombo vid fyrskeppet, Öregrund. 10/8 - 07

Love.

image16

Kommentarer
♥ Malin

hahaha, sorry för det :D

2008-04-06 @ 14:24:25
URL: http://m4ln.bilddagboken.se

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback