Forever Young, Forever Sunshine

Himlen är naken idag tillsammans med en strålande eld.


I temperaturen av solens värme är det runt 20+ och vindstill. Jag älskar vindstilla dagar då allting är lite extra varmare än normalt. När jag bläddrade igenom hundratals bloggar, verkar det som om flesta ställen har redan börjat grönska till. Små blad, små växter och massvis av blommor som växer ut. Till och med gröna ängar!  Här är det... Eh, typ riktigt vår med allt ogräs och dylikt. Jag har kanske inte märkt då jag inte precis har varit ute på promenad eller något likadant, det får jag ta och göra lite senare. Men det bästa är att sitta i altanen och känna solens värme.

För ett par dagar pratade jag och pappa om att åka ut över havet i sommar. I somras blev det inte, eftersom det fanns alltid något annat som behövdes göras eller fixas. Sommaren som är på väg, får bli en underbar sommar i år. Man får försöka göra sommar 2008 oförglömlig.
 
Men mest av allt hoppas jag på att få åka ut över havet och åka runt olika öarna runtom Gräsö och om jag törs, hoppar jag i havet. Men då ska det vara nära till land, inte ute mitt i havet. Då hade jag gripits av paniken och drunkna djupt tills lungorna blir fyllda av vatten och hjärtat slutar att slå. Allting stannar till genom ögonen. Det där tackar jag nej till.

Några planer till sommar 2008:

- Fira midsommar med Ebba. I sverige eller utomlands?
- Övningsköra. Haha.
- Promenera mycket med hundarna när det är soligt.
- Åka båt ut i havet.
- Vara i Örebro i några veckor, kanske.
- Träffa mina trollungar.
- Sola oftare. Bada oftare. både i poolen + havet... Och sjö.
- Fotografera masssssor.
- Hjälpa syrran & svågern m. inflyttning i Juli.

Men än så länge är de inte precis bestämd, jag planerar typ allting i sista minuten. Bra metod, va? ;)

Vad har ni för planer i sommar? :)

Love.


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback