in da town

Dear Cuoreee.

Det blev en liten tur på stan. Där fann man riktigt gulliga sockor inne på HM och det behövde man verkligen när de andra har blivit, eh, tråkiga för min del eller vad ska man säga? Äntligen köpte jag också en blå sele åt Spero, skall gå ut med honom på en liten promenad till grannarna Nicole & Bella för att lämna över mixern de skall låna inför festen ikväll. Och eventuellt låta honom träffa deras andra hanar, han har aldrig mött andra hanar. Visst har föräldrarna en katthane Casper, men han är aldrig inne så har Spero aldrig fått nån chans att träffa honom så snart blir det första gången för honom att möta utanför katthonornas värld och kanske inse att han inte är en lejonkung trots allt?

I kväll ska man gå ut istället, men utan alkohol. Jag har liksom aldrig gått ut på nån nattklubb utan alkohol i blodet, så vi får se vad jag kommer att tycka om det. Det bör inte vara så tråkigt eftersom man kan omöjligt missa någonting roligt som händer, och inte glömma bort. Även må bra dagen efter, okej, en aning bättre än en bakfull dag, åtminstone. Det ska bli kul och se hur folk går vingligt, gapar, skrattar med en stor mängd alkohol som pulserar sakta genom deras blodådror med halvöppna ögon.

Nu ska jag gå och platta mitt hår, för det ser galet ut. Okammat och fult vågigt - absolut inte min stil. Jag kan vara väldigt löjlig när det gäller mitt hår. (a)

Love.

image16


Kommentarer
♥ Matty

HM har jätte söta sockor med hello kitty tryck :)

2008-04-04 @ 22:21:38
URL: http://skabbdjur.blogg.se

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback