Leave me breathless

Där du går
Febern glimtar från dina ögon
Hey baby, kom över och slut dem hårt
Jag nekar inte
Vi flyger över allt
Håll min hand, låt mig inte falla
Du slår med häpnad
Jag har aldrig känt den här vägen


Åh, visa mig himlen
Skydda mig
Lämna mig andlös
Åh, visa mig himlen snälla


Här går jag
Jag skakar som en vind
Hey baby, jag behöver din hand för att hålla mig fast
Jag nekar inte
Jag är lika skärrad som du
Fastän jag rör dig varsamt
Jag har rysningar längs ryggraden
Och det känns gudomligt


Om du vet vad det är
Drömma en dröm
Baby, håll om mig hårt
Och låt det vara så


Himmel
Skydda mig
Lämna mig andlös
Åh, visa mig himlen snälla


Lämna mig andlös
Lämna mig andlös
Skydda mig
Åh ja


- låttexten Show Me Heaven


Kommentarer
♥ Joey

Så vaaaacker. Sån jävla tur att man hittade låten ^

2008-04-02 @ 05:48:18

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback