letters

Den här gången blir det från Erdem och Xaxxi.


Hejsan!!!! Emme!!
Jag mår bra... Du mår??? Jag vill slut på Emelie följa mig jag är trött jag vila ensam...
Jag vill din hjälp att Emelie slut älskar i mig du försk snäll okej??
Ja eller nejj att hjälp Emelie måste kär i mig SLUT.... Du ihåg att jag inte Emelie ihop..
Hon är ljuga, liten mes, svartsjuk sant jag tycket. Du ska berätta Emeile jag inte kär i hon.
Jag inte log till Emelie inte.. log till gabi, emelie dålig ser, eller hur? min klass rekord svartsjuk är emeile hur??
 Snäll du ska hjälp slut till emelie kär mig innnntttee ok?
 Du berätta Emelie jag inte ihop med Emelie ihåg säger till hon är galen..
Snäll något Emeile skriva till dig driket lämn papper mig okk??
Jag tycker du är fin än Emeile ful.. Emeile inte din pojkenvänn...
nej nejjjjjjjj och du du berätta du säger Emelie inte din pojkenvän inte jag
om Emelie tror inte på dig, du och Emeile följa fråga är flickvän till
mig neeeejjj aldrig i livet mmmmeeeessss, liteeeen.
Jag vill Emelie ska slut kär mig, du kan ljuga på emelie du tycker ERDEM ÄRR FUL ÄR TÖNT
 säger till Emelie SNÄLL SLUT KÄR... AV ERDEM AKAN


Hej!
Hur mår du?
Jag mår helt bra!
Igår såg jag att Rahmo och Mark snacka!
Och sa: Jag har busat med Emme, Emelie o Sandra!!
Rahmo sa: BRA!!
Jag svär och ed att det är sant!!
Jag var chockad!! Hur kan hon göra hemska saker!!
Inget än Rahmo är värre tycker jag!!
Hon måste SLUTA att göra sånt saker! Men HUR?
Jag såg många gånger Rahmo med pojkar ensam!
Jag är SUR på Rahmo! Jag såg Ricki Lake igår!
Diskett som jag lånade från dig ar skitkul och söta!
Är du kär i ngn?? Jag, nej!
Igår åt jag: Oxfile och potatisklyftor!
Jag tycker maten var gott!
Vad åt du? Emelie har berättat att ngn har tagit brev.
Jag tror det är Rahmo, Cecil och Therese!! Det tror Emelie oxå!!
Idag ska jag besöka Emelie.
Tack för allt! Trevlig helg!
Oxå dina djur. KRAMIZAR!
Är nån som jag glömt? Sandra
.


Hihi. Ska jag fortsätta med att läsa upp gamla brev, eller räcker det bra? Säg till, isåfall. Godnatt.

image16

Kommentarer
♥ Rebecka

Det var kul att läsa. :) jag har mina gamla brev nånstans - bara kärleksbrev från pojkar, puh.

2008-04-14 @ 07:31:20
URL: http://www.metrobloggen.se/Diabolusa
♥ David

hahahaha, DIGGAR ERDEM... fortsätta!!:P

2008-04-14 @ 09:05:58
♥ Xaxxi

Ha ha ha ha *skäms och rodnar* :D

2008-04-14 @ 09:13:57
URL: http://rosaluftslott.blogg.se
♥ Gabriella

Haha, fortsätt o läs upp, helfantastisk roliga alltså! :)

2008-04-14 @ 09:44:36
URL: http://blodapelsinen.bilddagboken.se
♥ eDDIE!

kasst svenska orka;)Jag hatade Bronner för hon var galen kär i mig:D

2008-04-14 @ 13:34:59
♥ zaki

skratt

2008-04-14 @ 13:41:33
♥ Claudia

haha, jag skrattade en del. Skriv mera av sån. Såna är det kul att ha minne. Du förlänger oss med våra livet ;p

2008-04-14 @ 14:34:02
URL: http://strawcream.blogg.se
♥ Malin

fortsätt, kul ju :D

2008-04-14 @ 21:53:33

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback