live together, die alone

Men skorna lever och dör alltid tillsammans. För nån dag sen kom postförskottlappen på skorna och jeansen jag beställde från Ellos. Jag har inte hämtat dom än, men jag får göra det när jag åker in till stan. Längtar faktiskt att få skippa uggs, converses + zebraskorna och börja använda mina gula ballerinaskor i lack. A big love!

Jag har alltid varit svag för gulfärgen, som liten hejade jag alltid på gult lag när det kom Stadens Kamp på teven och jag valde alltid det gula framför andra färger. Inom mig har jag fortfarande kvar mina kära "känslor" för färgen.

  

1. Skorna som väntar på mig i stan. Skulle vilja ha i knallröd också.
2. Något jag har tittat på men inte riktigt vetat om jag ska slå till. Jag är, som sagt, svag för gulfärgen.

Att lägga upp kläder och dylikt är inte riktigt min stil men det duger. Men absolut ingen såna töntiga "så här såg min outfit ut!" med ena hand på ena sida om höften eller "Forever kommer till Sverige!" som rubrik i deras bloggar, som om ingen redan vet om det tidigare. Det är typ 80% av alla tjejerna som kör sånt och ändå diggar folk det. Host, host. Jag har svårt och förstå det. Men det enda jag accepterar är att de lägger upp det de har beställt/köpt eller funderar på att köpa. Den lilla delen är helt okej, men annars nej! Men jag respekterar dem.


Ursäkta min blottade åsikt.

image16

Kommentarer
♥ kalmiis

Svar; exakt ;) Snygg header!

2008-04-12 @ 16:27:33
URL: http://hejjagheterkalm.blogg.se

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback