Malin Östman a.K.a Baby

Eftersom jag ville blogga någonting, så föreslog M att jag skulle skriva vad jag tycker och dylikt som livet med henne som kombos.

Ända sen hon flyttade in hos mig den 7:e mars har det fungerat bra och det blev mer skönt eftersom jag slapp laga mat eller diska varje dag som jag gjorde innan. Varje gång det var hennes tur, degade jag som bara den tillsammans med mina kisseälsklingar. Angående städning, när jag är ensam och så får jag lätt städmani att städa lite överallt. Men när hon finns hemma, så lägger jag typ jobbet i hennes händer eftersom det verkar som om hon gillar det, särskilt att plocka undan saker och ting. Ha, ha. Men det är en del av mig men hon verkar ibland inte fatta men det är hennes ensak. Jag är en dålig kombo.

Men trots allt har det fungerat bra, det beror nog på att vi två har bott på Ekershus och Heden, som grannar och det är nästan som att vara kombos där eftersom vi sågs varje dag och natt, nästan. Förutom att laga mat och dylikt, men M är helt enkelt den hon är så jag står lätt ut med henne. Och så har hon hennes pojke, som hon åker till och sover över ibland så jag kan få vara själv ibland. Det är typ perfekt, alltså, att vara ifrån varandra och så.

Ibland kan hon vara helt... Liksom fått fnatt i huvudet att hon gör cp saker som man garvar åt. Eller så är det roligaste om man gör så här: Titta på några roliga bilder på Malin och sen titta på henne i IRL så garvar man lätt som plätt att magen går sönder. Men Malin är Malin, den underbara. Men det enda jag blir jävla irriterad, att jag blir nästan förbannad, är hennes intresse. Hennes intresse som består av att väcka mig mitt i skönhetssömn. Hon har alltid kul när jag sover, då kommer hon på saker som att fota mig som gapar i sömnen eller så försöker hon ta bort täcket som värmer mig ända in till molekyler! Men... Jag är inte precis bättre själv, men jag lovar att hon är värre än vad jag är. Men det förgyller det hela ändå. :)



1. I en frisörsalong.
2. En sömntuta.
3. En natt då hon beslöt sig att låta camen vara på medan hon sov.
4. En snygg grimas.

Puss.

PS. Jag har varit hemma hos föräldrar i tre veckor nu och jag saknar henne! :D Men jag kommer tillbaka innan 9:e maj, förhoppningvis. Eller ännu tidigare. DS.

Kommentarer
♥ Malin

hahaha ;)

2008-04-26 @ 23:23:08
URL: http://mm4ln.blogg.se
♥ Malin igen

mycket fina bilder - sant!

2008-04-26 @ 23:27:54
♥ åsa

hi hi, ja hon är som hon är :D en busig flicka!

2008-04-27 @ 00:25:29

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback