more letters

Eftersom det fanns en del som tyckte att jag skulle lägga upp fler brev. Så här kommer det ett brev från David och 5 stycken kärleksbrev från Patrik. Det blir spännande, va.... Det blir ju rätt underhållande för er.

Brev 1, Utsidan: Te Emme, From Dave.

Insidan:


Hejhej Blyg!.. hur me dej??? Me mej barabra... BLÄÄÄ Skolstart!.. Jag vet vem Emelies kär! :) I am sorry, jag hittade Cute foto under sportlovet... Har du byte foto med Cute??? Om har bravo!.. Men.. Vem du bästiz nu??.. Sandra?? Haha.. Ja tror du kommer Kär honom 100% sen när du träffa honom.. Det var Rå att Mattis våldet en lärare.. Vem tror du var en lärare??? Jag tror.. Var fd Dannes lärare Lena Gleeson... Vi får se idag.. Japp.. Ursäker mej... Jag vet vad ska ska snakka.. Japp.. Okkay... ÖHH.. JAg vet IKKE vad jag ska snakka om.. Japp.. Jag hoppas du har MASSOR fråga te mej.. så nästa gång jag ska skriva LÅNGGGT BREVET! I am sorry. Kraaaaaaaaaaaam pusssssss/Dave


Brev 2, Mitt första kärleksbrev tillsammans med ett halsband från Grekland, från Patrik.


Du är min solstrole
Du är min själ
Du är mitt hjärta
Du är mitt hopp
Mitt hjärta brinner för dej
Det enda jag kan ge dej är kärlek
Jag älskar dej Emelie Karlsson!



Brev 3, från Patrik.


En sötnos
Min älskling 4-ever
En gullunge
Lyckan i mitt liv
I mitt hjärta
En jag älskar!


Jag saknar dig
Jag älskar dig
Jag längtar efter dig
Jag tycker om dig

Du finns i mitt hjärta för alltid!

/Patrik


Brev 4, från Patrik.


Hej! Hade inget att göra så jag skriver ett litet brev till dig =) saknar dig så mkt just nu. Puh, det är underbart väder här hemma just nu! Jag håller på att smälta bort! Men, vad har vi här då? Jo, lite bilder på MIG =) !! som jag tänkte du kanske ville sätta upp på väggen i ditt rum *ler* ... Ja... och så måste jag bara säga att jag älskar dig! Varje dag, varje minut tänker jag på dig. Ja... Vet inte vad jag ska säga. Enda orden jag kommer på är som vanligt... Jag älskar dig! Puss och kram/ Patrik


Brev 5, från Patrik. Tillsammans i kuvertet hittade jag ett urgammalt biljett som jag ville bevara så la jag i en av breven. Det var från den dagen, 8 december 2001 då vi träffades för första gången, till och med min första kyss skedde den dagen. Ha, ha.

På biljetten stod det:

Från: Hallstav. SL C5
Till: Teknis. SL C1
Via:
011208 07:48


Brevet:


Torsdag, den 16 augusti 2001, kl.12.18

Heej! Det gör inget att brevet kom så sent. Oj, du skriver väldigt snyggt tycker jag. =) När du läser detta, så är jag i Örebro. Ska försöka fixa att jag kan få ringa dig så ofta som möjligt *ler* Annars skulle jag ju bli tokig, hehe... Här har du ett kort på mig när jag var 6 år, och ett på mig när jag var riktigt knäpp *ler* Jag ser ut så när jag tittar hockey *hehe* Vet ine riktigt vad ska säga... Är ju himla så galen i dig ju =) Beror mer på parfymen. =) =) =) =) =) =) =) =) Emelie + Patrik = Kärlek. Emelie, jag älskar dig! PUZZ & KRAM/ DIn Patrik


Brev 6, från Patrik.


Hejsan!

Nu kommer dom efterlängtadekorten på mig! Jag hoppas ni två inte har fått vänta för länge på dom =o) Yeah... Saknar er båda rejält och hoppas varje dag att vi kommer att träffas snart. Sitter och lyssnar på en låt som heter "This I promise you". Det är en jättefin låt tycker jag... Aja, men det här blir ett kort brev, för jag har lite skrivkramp. Har jobbat med mina läxor innan jag skrev det här brevet. Tycker ni det var snyggt med silver text? Hehe... Men ni får ha det så bra och hälsa familjen ifrån mej. puss o Kram// Eran Patrik


Brevuppvisning skall ha sin fortsättning...

image16

Kommentarer
♥ David

hahahahahahahahahahaha, pinsamt zz;);)
menmen vem var mattis och Lena G????^^

2008-04-13 @ 09:59:34
♥ Emy

David, jag har ingen aning om Lena Gleeson var. Mattis, menade du Mattias som är typ sjuk i huvudet. Blont hår och stor näsa.

2008-04-13 @ 12:34:32
URL: http://cuoreee.blogg.se
♥ Sandra

Ha ha ha ha. Apans brev :D

Och sen, åh vilka söta kärleksbrev! ;)

2008-04-13 @ 13:21:43
URL: http://rosaluftslott.blogg.se

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback