more old letters from herr farkas

Hejhej på dej! Hur me dej??? Me mej barabra...
Jaså... Du har Cutes foto... Jag hoppas när du ser honom så du förälska tebax...
Vi får se idag eller på måndag eller annan dag...
SJÄKVKLART jag ska aldrig berätta te Mike eller Annan person.
Jag är SVARTSJUK på dej!! För du har inte vara med torsdags gymp!
Meen.. Vi lekte inne fotboll... Gymp!...
Bilder... Det var FIN... meen... Jag är INNNTE kär i henne längre.
Bra så du vet! Meen... Jag ska ge dig cutebilder. Hehe.
Jag har inte väl roligt i sportlovet...
Vet du vad??? Djurgården te Semifiinal...
Jag känner lite ovan! För du var kort... Meen... Nu jag var VAN!
Och jag tycker det var fin!!! :) Du e finare än mej :)... Japp...
JAg skriva just nu var idag på Morgon... Jag ska dra om 5 min...
Hehe... Idag ska jag besök te Erdems hem och hjälpa ICQ... Japp...
Du  har vara bra under sportlovet??
Va du ångra flytta te Emelies grupp X?? Va du vill tebax till oss Y grupp??
Japp.. Jag får veta en sak?? Om vem din BÄSTIS???? Sandra och Gabriella??
Det är privat eller?? Om du slut kär i Cute så du vänner med Cute eller??
Okkayy... Jag hoppas du skriva tebax. Japp. Vi ses idag. Kraaaaam pussar/Dave
Ps.. Jag ska ta med 3 st papper på Cute! :) Ds.



David, jag får en känsla att "jag är INNNTE kär i henne längre" handlade om någon Lina? :D

Haha. Stackars David som slösade papper för bara löjliga bilder när han var yngre ;) Dessutom har han en rolig svenska och väldigt många förkortningar när han var yngre. Men man kan ändå se att det är från honom.

Love.

Kommentarer
♥ David

hahahah:D pinsamt!;)... lina? det är mark som var tsm m henne inte jag:P hmmhmm får kolla vad du skrev om jag hittar den:P

2008-04-23 @ 14:14:05

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback