nintendo donkey kong

På kanske.. 15 år har jag inte tänkt på att jag ens hade mer än bara en sådan töntig Gameboy i svart. För en stund rotade jag i ett skåp i köket och fann Nintendo Donkey Kong. Den verkade vara död men strax därpå upptäckte jag att den saknade batterier som liknade såna som tillhör hörappater. Jag la in batterier och till min häpnad så fungerade den! Minns du den, Elin? :D Den får bli min under mina tråkiga stunder. Otroligt att jag ens har glömt bort den i tusen år.



Här är en bild på en hög av brev & vykort, därifrån läser jag upp dessa brev. Det kommer mer brevuppläsning senare inatt.



Här är den lilla fyrhjuling som pappa köpte till barnen. Någon gång i mitt liv vill jag äga en sådan, eller jag har alltid velat. Ha, ha. Men är den inte gullig när den är så där liten? :D Min systerson Rasmus sitter på den och jag gissar att systersonen Oliver står och väntade för fullt.



Puss!
image16

Kommentarer
♥ Steffy

Skön spel du hittat, faan asså.. :D

Farsan har redan köpt en fyrhjuling till brorsans unge som inte ens kommit än! :D Han har då lite bråttom, eller så e d en måste för honom eftersom jag o brorsan körde cross när vi va yngre... :P
Men bara bra, då vet jag iaf att min unge garanterat kommer få en oxå för jag har bestämt mig, även om ungen vill eller inte så ska h*n bli en proffs på fyrhjuling eller cross.... ^^,

2008-04-15 @ 10:04:09
♥ Emy

Till Steffy: Haha, din farsa var då rätt otrolig! ;) Men en gullig far iallafall :D

2008-04-15 @ 13:32:03

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback