No Letters

Jag vet att jag sa att jag skulle läsa upp brev idag men jag har inte haft lust. Det får bli någon gång inom kort. Kanske imorgon, eller i övermorgon Vi får se när det blir och om jag ens orkar. Jag har varit rätt så trött ikväll att jag bara sov för det mesta efter ärenden i Uppsala.

Mormor var söt idag som betalade för den söta röd/vita rullkudden från IKEA jag ville ha för min känsliga rygg.

Mormor: Jag betalar den.
Jag: Men varför?
Mormor: För att jag vill!
Jag: Haha, tack.


Så bestämd var hon. Dock är jag avundsjuk på henne som kommer att äga en säng från Hästens! En gulligare mormor finns nog inte.

Förresten, när jag får min kamera så tror jag att denna blogg kommer att bli en fotoblogg. Det verkar som om jag börjar bli dålig att lägga upp bilder i bilddagboken men vi får se hur det blir framöver. En fotoblogg, eller blogg och bilddagboken.

image122

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback