Oavsett vad

För vissa är jag väldigt dålig på att höra av mig till men jag vill att de inte ska tro att jag har glömt bort dem och att det ska betyda att vänskapen är borta. För mig är en vän någon som finns där och stannar kvar oavsett vad, hur, när och varför. Det är för att de finns alltid i mitt hjärta, så nära som möjligt. En av dem är min kära Ebba, för dig ville jag göra en liten kortfilm. Det är bara för att visa att du fortfarande betyder. :) Trots det så har vi vår tradition angående midsomrar och jag hoppas att du vet att du är en av dom ärligaste. Det älskar jag dem för. <3

Jag minns fortfarande hur Ebba sa "hej" bestämt, absolut inte blygt, inne på Birgittahallen utanför salen då hon skulle spela med i skolmästerskapet och det var den 14:e november 2003 då det var en helg jag kom hit till Örebro för första gången. Hon var bara någon sportig tjej jag inte kände, och jag minns inte hur vi började prata och allt detta som ledde till det som är idag. Men jag tror att allting började via sms, precis som det var med Joey.




Love.

image16

Kommentarer
♥ Matty

Jag är exakt i samma situation som du. Jag är väldigt dålig på att höra av mig, men det behöver inte betyda att vänskapen tynar bort då. Är väldigt lat av mig som sagt. Men mina riktiga vänner finns alltid kvar :)
Hur kommer det sig att Martina kallas för Ebba? :D

2008-04-04 @ 01:26:37
URL: http://skabbdjur.blogg.se
♥ Matty

Ahaaaaaaaa, nu hajar jag =) Ja, Ebba låter rätt gulligt.

2008-04-04 @ 01:43:27
URL: http://skabbdjur.blogg.se
♥ Elin

söt film :)

2008-04-04 @ 13:42:45
URL: http://fackla.filosoferar.se

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback