old letters

Nu börjar jag med brevuppläsningen igen. Det kommer ett från Bronner.

Hej Emme!!
Jag tycker Mikael är jätteknäppt!
Oj Therese och Cecilia har visar mig och jean A BH.. Therese nästan samma
Cecilias BH..
När jag behöver Toa.. jag springer till barns toa!
Cecilia och Therese kom säga vad göra de?
Jo jag är toa Jean A har toa sedan Jag toa så
Therese och Cecilia sitter och väntar..
Sen de visar till oss.. Jag säga nästan samma..
Vit.. BH! Jag har skriva till rita i kontaktbok att
Va David är svårt damm? Jag tror hon är fyfan! tt jag säga det allafall
Jag fråga till rita.
Du får inte säga för rita att jag tror det.
Hur kunde Therese ha mens och Cecilia. Men jag tror Rita säga till mig
vad hände med honom med sin kropp.. Jag tror jag hinner att skriva på Cecilia och Sandra..
Imorron Jag skriva Rahmo och JEan A.. Färdig..
Rahmo är snäll mig.. Vad konstigt..
Men jag är lite snäll mot Rahmo men inte MANSI!
Rahmo hatar nu till Mansi! Också jag.. Också JEan..
I fredag så Mansi sa var jean.. Jag såg hon så jag säga till henne..
Gömma i stolen bakom.. Mansi kom nära.. Sedan hon går.. Taxi bilen hon
Går till Andreas och prata. Så jag och Rahmo, JEan se till hon prata med Andras.
Hur kunde hon prata med honom... Sedan vi åkte till taxi min hem.
Såg Mansi taxi vi säga Å bnej! Hoppas de såg inte oss.. Orsak Mansi taxi är i först
sen våra taxi bakom.. När röd lampa vi stanna.. så Plötsligt hon såg oss..
Vi säga FAN!!
Min mamma säga till mig att jag måste sova
Jag säga nej! för tidigt..
Min mamma säga Ok..
Jag provat min säng ikväll!!!
Jag tycket Oliver är Jätte fULT!!!!!!!!!
Konstigt i näsa... och se ut Barnsligt...
Stämmer??Men Gabis rum är BARNSLIGT!
Min inget! Sandra inget!
Gabi ha doickan hon tycket dockan fint..
Hon ha massor dockan i nåt plats.. på samma plats..
Jag tycket Mark är skit coolt..
Och lustigt.. Okokok att jag inte säga för nåt!
Men tänk om nåt person se din samma sofie har..
Jag tror klart många såg din operera..
Jag undra varför din pappa brukar säga puss till dig?
Min mamma säga Måste att jag sovit..

Kramizzzzzzzar/ Emelie



Öh?! Varför undrade hon ens om varför min pappa brukar säga "puss"? Hm, bara om man kunde vrida på tiden för att kolla upp saken. Sorgligt nog så är världen inte vridbar. :) Varför snackade vi strunt som liten, egentligen?
 
Lite längre framöver ska jag börja med vykortbilderna, de flesta fick jag av Emelie och Sandra. :) Emelie skickade många vykort per år, oavsett vart hon befann sig i. Sandra skickade varje gång hon var utomlands. Mallorca, Thailnd, USA och så. :) Jag kör med vykortbilder när jag har fått systemkameran. Låter det bra?

Puss!

image122

Kommentarer
♥ eDDIE!

råå love Emelie Bronner max;)

2008-04-22 @ 22:12:08
♥ Rebecca

Gör så.

2008-04-23 @ 01:27:37
URL: http://www.metrobloggen.se/Diabolusa

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback