ridkurs

Just nu pågår det en ridkurs hemma hos oss. Flera gånger per år och jag kan tala rakt ut, alldeles naket och blottat att jag har aldrig varit förtjust i det, haha.

Bara för att det kryllar av främlingar och islandshästar på gården. Jag vill gå ut och fota, men jag tänker inte göra det. Det finns folk därute. Usch, nu ska jag sätta mig vid fönstret och tjuvtitta på vad folk gör. Och fota lite inifrån...

Nu kom mamma förbi och sa att hon hade väntat på mig. Ja, jag skulle fånga bilder på halvsyster Linda med Flygill eller Aki. Det får bli så runt fyratiden sen då ska de flesta ha åkt hem. Eller någonting.

Puss.

PS. Jag överlever varje ridkurs, som tur är. DS.

Kommentarer
♥ charming man

Ha det bra i kalla sverige!

2008-04-26 @ 13:52:45
URL: http://charmingman.se

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback