rosa elektronik

Jag surfade runt i nätet och hamnade i elgigantens hemsida och såg denna söta videokamera i rosa. Den kan vara bra när man skaffar barn och vill fånga varje ögonblick som växer upp genom barnens ögon. För 4 390:- vid internetbeställning är den din. För min del, en vacker dag, kanske?



Denna hade jag köpt om den kom ut ifjol och den ligger ju uppe på 8,0 megapixels. Må denna ha en superkvalité i bild. För 1 925:- blir den kanske din, om du önskar dig en rosa och tunn sådan. Annars finns det en fetare i rosa som ligger på 10,1 megapixels för 1780 :-

 

Tänk om det fanns rosa systemkameror? Hade köpt en sådan utan tvekan! Men jag håller mig till en svart canon eos 400D eller 450D. Vi får se hur det blir, eftersom det är egentligen upp till pappa min. Jag är även väldigt medveten om att jag är bortskämd. Jag längtar.

Kisses.
image16

Kommentarer
♥ Rebecka

Jösses, jag hatar färgen, rosa. -.- det gör att det ser ful ut, snälla? haha

2008-04-14 @ 07:32:32
URL: http://www.metrobloggen.se/Diabolusa

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback