satsar emelie för mycket?

Bara för att jag ska få kameran och jag kunde inte låta bli att leta upp mailadress för att kunna få maila företaget jag beställde från och frågade om detta ordernummer på kameran hade skickats iväg och när den skulle vara i närmaste hämtningsplats.

Svar: Den skickades ut idag. Så den kommer troligen IMORGON! <3

Ungefär som jag beräknade. För det andra, så ska jag gå ut i altanen och lägga mig o spela monopol i mobilen som kan ta timmar. Timmar + solen = Sant.

Love love love
!

Kommentarer
♥ Rebecca

Vad menar du med "satsar emelie för mycket?"? jag ser inget, det är normalt att man längtar efter en kamera som jag precis gjorde!

2008-04-24 @ 16:53:08
URL: http://www.metrobloggen.se/Diabolusa
♥ Petra

tack! Tänkte iaf något blått- mörkt blått med vita bokstäver. "Shining blue" som stor titel.. sen under det en citat, "Live your life as if there was no tomorrow" eller något liknande. :P Sen vet jag inte heller hur man gör med htmlkoden, du fixar väl detta med? :P

2008-04-24 @ 17:00:53
URL: http://shiningblue.blogg.se
♥ Emy

svar till Rebecca: Haha, jag känner mig som en tok som satsar maila och dylikt. :D

2008-04-24 @ 17:15:02

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback