trötter

Dagen började med att mitt humör hamnade på fel plats och nivå för jag blev störd mitt i skönhetsömnen men det gick över... småningom. Tidigare ikväll råkade man bli så väldigt sömnig på grund av att M väckte mig lite för tidigt och mitt humör blev, som sagt, dåligt så jag blev spänd och irriterad att jag somnade i soffan från halv åtta till nästan midnatt! Så länge har det inte varit tidigare och jag är fortfarande trött så jag tänker gå och packa in i resväskan innan jag försöker sova före tre. Förhoppningvis fungerar det inatt.

En utkastmeddelande från morgonen:


"Ni anar inte hur förbannad jag är. Malin är så... ofnsfvwirgpbws idag! Hon är död en vacker dag!"


Ni vet nog hur det är när man blir förbannad och säger saker som inte är menat.


Jag bloggar mer när jag är hemma i Gräsö.
Love.

image16


Kommentarer
♥ Malin

hahahaha din utkastmededlande :D ha det mysigt i gräsö nu!

2008-04-09 @ 16:42:28

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback