tusen ord

Från Mansi:

Hej emme
Tusen tack! för brevet. Ja visst jag är glad! Jag har sovit hos Pia i fredags.
Lördags tittade vi på Pias Tävling.
Hon var duktigt! min favoritglas är magnum klassik. Det smakar gott! min favorit ämne är matte.
Kram Mansi

Från David, 11/10 2000:

Tjenna BLYG!
Tack för brev!
Japp ja det var roligt hos Lille magens hem.
Du e söt när man kila på din fot! Hehe. Japps!
Du kan fråga till.. Glöm DET!
Det var inget.
Japp =).
Kram puzz/ Dave, Bye Bye

Från Jiin:

Hej Emmy!
Jag menar att anne har sa till mig att dumheter man anne är ful sin fin
som dumma du fatta nu va?
JA det var MArk är KNÄPPIS och KNASIG.
bra så roligt vad du skriv bror Emeliy roligt!
Men jag rinner så Mark han inte lyssa mig inte han säga sänng
kuk på alla vägg och knulla jag rinner Mark dum saker va oj knäpp mark
så konsist mark säga älska kär i mig
2 plats aldrig säga till sandra varför
KNÄPPIS MARK SÅ KONSIST
då mark är sjuk dum kanske vet ej
Hejdå kramar
du inte säga någon annan ED du och svär mig ED, lova och svär
From Michelle

Från Draper:

tjena! till ALLA utan emme!
Jaha... Hmm... Jaså att du fick rodna! Roligt hör...
I globen! hmm nu jag har inte mycket skriva men
SE UPP att du ska inte se på min snopp!
OK! snäll! FÖRLÅT MIG att jag måste slut förlåt!
Hejdå
KLP
(inte säga nån!snäll! hehe"

Från Bronner:

Hej käre Emme!!
Jag mår bra!! Oj vilken har tar som från Sandra!
Rå!! Hur kunde mikael ha kram!!
Att Therese prata med Mikael sen
Han vill kram till henne!
JAg tror att Mikael kär i alla flickor
Sandra, Pia, Cecilia, Therese Jag bara tror det.
Oj Rahmo har berättar för mig att Isabella har mens!! Och alla som från klass 6.
Pia har rör ej till sin själv fitta!! Äcklig typ!! Jag tror kanske att hon ha bindor! Hjälp!! Och röra på röv..
Jag ridit..
Jaså.. att du sagt till Sandra att vad heter min sköldpadda.. Det är bra att berättar för henne...
Jag skicka som bjuder kalas i måndag.
Sandra har skrev till mig brev att
Rahmo harntjuva och tar våra brev tre gång i förra år.. Hur kunde hon göra!
Och hon fortsätter tar brev
Vänliga hälsningar Emelie

Från Tessie, den 22 januari 2001:

Hej Emmy!
Nää jag e inte avsjuka.
Men jag tror kär i Emil i 7-8 klass, för att han sa något jag minns inte riktigt
iallafall han sade: Du har fint bröst. JAg osäker sade det men jag såg honom "bröst"
Såg du? du var med minns du vad han sade??! Jag tror inte jag kär i Danne and Thomas längre.
Jag skiter Emils magen alltså han verklig snäll trevlig!
Säg ingen för annan inget Emelie Bronner and Jean Al Najjar, dom e verklig sur på mej eler avsjuka!!
Jo en sak dom sade mej idag.
Emelie sade: Emme e inte din typ hon e inte sexig men du e just...............
Jag sade tillbaka: ni e inte mitt typ heller. Emme jag hobby för henne......
Jean A sade: jag följer med Sandra och Gaby.
Oj oj de e visst sur unge...
Ja det e skönt att Dave sjuk! HE HE HE!
KRAM TESSY

Nu får det räcka. :) Det kommer mer imorgon.

Blöta pussar ;)

image16

Kommentarer
♥ Xaxxi

Ha ha ha ha, skrattar och skrattar :D

2008-04-17 @ 01:05:16

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback