utomlands

Nu är jag något fruktansvärt sugen på att åka utomlands. Det blir eventuellt av i maj tillsammans med M, om allting ordnar sig och går som det ska. Lilla M vill gärna ha en vacker solbränna inför balen i slutet av maj så jag följer gärna med med tanke på att jag har ingen skola och har inget vettigt att göra mer än att göra något med pengarna som hänger på bankonton. Eller egentligen brukar jag slösa bort dem på shoppning, det måste jag sluta med och börja med vettigare saker.

Våren är rätt långsam att jag inte orkar vänta tills värmen är här. ;) Är otroligt less på årstid som ligger mellan vinter och vår. Jag hoppar nog över den och reser bort istället. Det är bara att vänta i ett par veckor till och sedan boka en resa i sista minuten.

Kisses.

image16

Kommentarer
♥ Rebecka

Fan ta dig, jag blev sugen också. GR.

2008-04-12 @ 16:09:24
URL: http://www.metrobloggen.se/Diabolusa

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback