Väckning

Jag blev väckt idag av att någon hade sin fot tryckt på luftmadrassen att jag åkte upp och ner. Självklart var det Peter som jävlades men som tur så vaknade jag med ett gott humör. Nyss åkte syrran och Peter iväg för att handla käk, dricka på systemet och slänga några grejer. Jag ska strax gå och duscha, och det bästa av allt är att få platta mitt hår! Mitt hår liknar som hästarnas hår. Jag kallar det för abstines efter plattång. ;)

10 dagar utan plattång är rekorden sen den dagen jag fick min plattång. Typ för 4 eller 5 år sedan. Stackars mitt hår men helt lovely!

Puss!

PS. Redan imorgon kväll kan jag blogga genom min älskade laptop! <3 Plus så är det bara två dagar kvar tills jag får stå framför flera systemkameror och välja. Jag har bestämt mig för en Nikon, efter en diskssion med syster och Peter.. DS.

Kommentarer
♥ Rebecca

Välkommen till Nikon-klubb. haha

2008-04-19 @ 12:41:01

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback