ABOUT MY LIFE IN SCHOOL

Nu har det gått en vecka sen jag återvände till Virginska skolan, och det har känts bra än så länge trots att jag har försovit mig två gånger. Jag har inte riktigt lätt att vakna, men däremot att somna nuförtiden. Hittils har jag fått gått och glott på olika löv som faller ned från Bok, Lind, Hästkastanj och sånt skit. Till och med en promenad genom en kyrkogård under en naturkunskapslektion, låter det normalt? Och så lärde jag mig ordet semiotik förra veckan, vet ni vad ordet betyder? Det är något ni gör/använder helatiden. :) Annars får ni ta och googla.

I dag försov jag mig och kom till NK lektion idag och jag hade tur som låg hemma och sov gott medan Matilda skuttade iväg till skolan vid åttatiden och fick veta att fotolektion var inställd. Snacka om tur... Imorgon blir det bara en lektion, 10.20 - 11.30 och då handlar det om semiotik igen. Det är i allafall min favoritdag av alla dagar på skolan.

Jag är sjukt trött nu även om jag unnade mig en lång sovmorgon idag och jag tvekar mellan ett tupplur eller fixa middag just nu. Som vanligt får jag låta tiden ta beslut åt mig.





Show me heaven before we say goodbye

Kommentarer
♥ Ida

Låter kul att du är tillbaka och trivs. Har samma problem som du, försover mig gääärna. Irriterat!



Iaf, sladden. Jag fick utbrott =D.

Den var trasig redan innan, och internet stängdes av sig självt OFTA... Så jag orkade inte mer och klippte av den ;-)

2008-08-27 @ 19:40:28
♥ Matty

Så britts lektioner är bästa av alla?

nänä, det är nog bara för att det är bara en lektion på torsdagar :)

2008-08-27 @ 21:36:30

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback