BEFORE AND AFTER HAIRSTYLE

 
Före & Efter

En aning kortare, var ju tvungen pga allt vid topparna var väldigt slitet. Är inte precis nöjd med efter-bilden eftersom håret är lite ofixad där. Framför öronen är det kort, och bakom är det en vanlig längd. Kul med något nytt fast jag lär sakna mitt före-hår inom kort. x) Och jag har hittat en urgullig mössa som skulle kunna dölja mina dåliga hårdagar idag på Indiska. Den är nämligen rosa med en sådan luva. <3



På tal om bilderna, jag måste få börja använda kameran igen att den inte behöver få ruttna i ensamheten. I kväll med Jiin, kanske... :)

Puss, puss på er änglarna

Kommentarer
♥ M

Du e så fin!

Har också färgat håret brunt nu =D

2008-08-21 @ 15:03:35
♥ Malin

söt

2008-08-21 @ 23:42:11
♥ åsa

sötnos ;)

2008-08-22 @ 01:38:15
♥ Ida

Där ser jag håret =) Fint! Kom på att jag glömde be dig visa din smileypiercing på krogen! Fota kanske? Och lägg upp här? =D

2008-08-23 @ 01:18:04

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback