CRY, CRY THE HEAVEN


Tagen med mobilen / 2 augusti.


Jaha, nu har världen fött en ännu ny dag. Solen är på väg upp, men bakom en massa osynliga ton moln i himlen som kommer antagligen att fälla ännu mer tårar igen. Under hela tidiga morgonen har jag bara suttit och pysslat med en ännu ny banner och en del färger i denna blogg som ni märker innan ni läser det här. Egentligen skriver jag det här i onödan. Att designa om bloggen är mitt akutfall när uttråkelsen är hög. ;)

Nä, nu ska jag ta och hoppa i min sneda säng som föll igår natt igen. Roligt va... Men jag sover gott.
Det är det som är viktigaste. Eller?

Kommentarer
♥ åsa

tycker om designen, ser sött ut =)

2008-08-06 @ 22:59:35

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback