EMELIE = SLEEPING

Bara för att MSN jävlas med mig, att det jag skriver till folk vägrar komma fram hela tiden så skiter jag i nu och tänker ta och sova iställe, bara få röra skönhetsömn. 

Men först en fråga: Varifrån kommer sömn? :D Är det från hjärnan som då stänger av eller är det ögonen, för drömmar kommer väl från hjärnan? Eller kroppen, ingenstanslandet, själ, astralresor, tiden? Jag är kanske något väldigt korkad för jag vet inte ens varför jag ens undrar. Någon av er kommer säkert att säga något som får mig att tänka så här: Men åh, det är ju självklart! Så dum jag är...!!! Även en brunett kan vara så otroligt dum. Jag är i allafall den dummaste i hela familjen Karlsson.  ;)

Godnatt, änglarna.


Kommentarer
♥ linda

2008-08-26 @ 21:26:25
♥ linda

det blev fel m innan kommentar, haha, men jag e likadan som du. tänker alltid underliga saker om livet :D

2008-08-26 @ 21:27:05

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback