EN SÄNGSKRÄCK?

Natten till söndag gick jag och la mig. Jag somnade på en gång med Fufy intill mitt huvud.

Sedan plötsligt föll högersidan av madrassen ner till golvet. Det bara sa BANG att jag och Fufy vaknade på en gång och undrade vad som hände. Jag vet inte vad jag tänkte då, men jag minns att jag såg att sängen var upp och ner typ efter den ena sidan av sängen hasade ner. Jag var typ under sängramen medan andra sidan av madrassen låg ovanför sängramen, men jag orkade inte bry mig så somnade jag och Fufy igen under sängramen. Klockan var typ åtta på morgon. Och jag fattar inte hur sängmadrassen kan ramla ner när det är i en helt rätt storlek och så... Sängen är inte ens sönder. Hoppas inte att det händer igen i natt för det har faktiskt suttit fast och bra tills inatt... En sängskräck på väg.

Det här skrev jag för Joey's skull eftersom hon tyckte det var skitkul. x)

Kommentarer
♥ Joey

Hahah kan fan tänka mejj en bild där du vaknar förvirrat. ditt ansikte. x)

av ngn anledning så är de jävligt kul när ngt händer me en person som sover ^^

2008-08-04 @ 00:42:55
♥ åsa

haha :D ja skulle bli skit skraj! godnatt puss

2008-08-04 @ 00:51:07
♥ malin

haha du far beratta for mig irl :)

2008-08-06 @ 21:46:48

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback