ETT INLÄGG OM DAMMSUGARE (!?)

Eftersom jag har en röd dammsugare som är för jävlig mot grannarna. Den låter och får andra tro att jag borrar och jag måste dammsuga ganska ofta. På sistone har jag fått sprungit hem till Mao och stjälar hans feta dammsugare som suger stenhårt. Så därför nu är denna söta dammsugare beställd (se nedanför) och även bekväm - påslös. Jag som aldrig fattar något med att köpa påsarna till dammsugaren, så är en påslös dammsugare i rosa absolut något för mig. Jag hittade den och visade för J, för jag visste att hon skulle vilja ha en likadan till sin lägenhet sen så beställde hon den utan tvekan innan mig. :D Sötare än den finns inte, att jag ens uppdaterar ett inlägg om en jävla dammsugare. ;)

Bild: Halens.se

Kommentarer
♥ en ägarinna till samma dammsugare

Hahah den är såååå söt. Lagom storlek för mejj x)

Du py söt som skriver om en dammsugare ;)

2008-08-07 @ 18:16:38
♥ Kabahaki

Ha ha så himla söt! Nu förstår jag varför du valde att uppdatera med ett inlägg om en patetisk dammsugare ;D

2008-08-07 @ 21:46:05

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback