GOOD MORNING, THE WORLD

När solen föll ned vid världens ände, kom mörkret. Jag var mitt i ett krig mellan två frågor, där jag tvekade om vilket val jag skulle göra. Det var att sova, eller hålla sig vaken hela natten ut, och nu ser ni vilket val det blev. Med tiden som sakta flög förbi blev det en dusch, ta mina kuddar + täcke till soffan, gluttat på en film som varade nästan hela natten och nu är jag här. Klockan är sex på morgon och jag ska ge mig ut till bussen om mindre än två timmar. Mot skolan, med stygga demoner som kommer att äta upp lugnet i mig. Just nu är det så lugnt, stilla och tyst därute utanför fönstret. Inte en enda fågel är uppe och flyger, det enda som rör på sig är vinden som dansar bland sommarblad som sakta förvandlar till höstfärgerna snart. Jag skall ta och blunda en stund, en timme eller bara ett kvart, för att orka hela dagen.

God morgon, människorna.

Kommentarer
♥ melodie

egentligen borde jag inte kommentera nåt men. jag tror att du kan klara av skolan något bättre nu iaf. fast jag inte vet allt om dig :)

2008-08-19 @ 08:14:21
URL: http://elama.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback