HELL YEAH :o)


Tagen i maj, av mig.

På lördag kommer min favorit, Vera, tillbaka till Baronbackarna! Henne har jag saknat sen i början av juni! <3 <3 <3

Samtidigt kommer jag att veta att du är på andra sidan om ängen

Jag lovar, jag lovar att jag kommer att springa

Över ängen, under himlen

Över jord, under universum



Förresten, jag har gjort något nytt med mig själv som jag aldrig gjort förr.
Ni får evenutellt se "nyheten" inom kort efter jag har skaffat det jag behöver. Puss!

+ jag tror att jag vill låta en nål glida igenom min ena bröstvårta. x)

Kommentarer
♥ Vera

Love you! måste ha lw-möte snart igen!:P

jaa det vill jag också.. det vet du..;) puss på dej

2008-08-12 @ 00:05:31
♥ Matty

låt en riktig piercare göra en nipple på dig än själv =)

2008-08-12 @ 00:10:49
♥ Emelie svarar

Matty: Klart att jag låter en piercare sköta det! Så fan heller att jag gör det själv x)

2008-08-12 @ 00:32:32
♥ julia

oh har också saknat henne, så jag förstår dig ;) får träffa henne på tis, äntligen!



och du är skön - "den bortglömda staden" haha :D

2008-08-12 @ 02:06:29
URL: http://skrattkramp.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback