WHEN I SMILE, YOU WILL SEE THE SMILEY

Struntsamma med att vänta. Jag har gjort en smiley piercing på egen hand för några nätter sen. Det är bara att jag måste skaffa lämplig ring eller en bananabells, får se vilken det blir av dessa eftersom jag vet inte om jag vill ha en synlig smiley eller en dold sådan. x) Jag skaffade den av uttråkelsen så att nålen gick åka igenom. En eller några bilder kommer småningom med rätt piercinggrej. :)

Och till er fråga som ni tänker ställa, det var smärtfritt.


Kommentarer
♥ Ida

Åhåå, en smiley piercing är jättesnygg ju! Är avundsjuk =) Fast lagom tills nästa sommar eller någonting så SKA jag ha en surface piercing nedanför halsen, mellan brösten =D Onödigt att göra en nu eftersom det snart är höst och sen vinter.. Då bär man ju mest heltäckande kläder...



Har du fler piercingprojekt på gång? Tell me =D

2008-08-13 @ 23:10:48
♥ ahlin'

Nice blogg. :)

2008-08-15 @ 15:56:33
URL: http://malinaahlin.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback