118100, den allvetande

Eftersom jag såg några bloggar där de skrev att de provade och skicka till 118 100, numret som har svar på allt. De provade skicka om allt som möjligt och 118 100 verkligen svarar. Det lät roligt så jag provade och ställde en fråga i ett sms som löd "Vem är jag?" och knappt några sekunder senare fick jag detta svar:

"Du är den person som dina handlingar och omgivning format. Du är bra på vissa saker och sämre på andra. Du har drömmar och vi hoppas att du kommer få uppfylla av dessa. Annars så tror vi att du är en trevlig person. Ha en trevlig sommar! :)"

Det stämmer in på mig och jag tror faktiskt att den är ett svar som automatiskt skickas till dom som ställer samma fråga. Så beslöt jag mig att prova och fråga om vilka vissa av mina vänner var. 118100 svarade och det stämde. Läskigt men roligt. :D

Kommentarer
♥ åsa

det kan inte va på riktigt? läskigt!

2008-07-04 @ 02:52:18
♥ Malin

jag testade efter att du sa det, lustiga sms.. :p

2008-07-05 @ 00:49:29
URL: http://bayswater.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback