ATT CYKLA, I VERKLIGHET OCH SPEL = BLÄ

Jag som inte har cyklat på nästan ett par år och idag cyklade jag hela vägen från stan till Baronbackarna. Jisses, mina ben var verkligen svaga och T fick för sig att jag körde nästan in en buske när jag endast bara snuddade busken med mitt ben och han säger att han såg precis allt. Visst? Jag som såg att han såg precis när mitt ben snuddade! Typiskt, en baconhjärna där ju...

Men inatt var vi iallafall hemma hos K och spelade tvspel, OS-grenar. En del småkramper i högerhand för bara det där jäkla spelet! :D Men trots allt var det faktiskt kul. ;)

   

Jag borde inte ha blivit SÅ nöjd med mobilen eftersom den har ingen täckning! Tekniska supporten på 3 fick säga att de skulle lägga in en felanmälan bara för att det är något fel med täckningen för denna mobil jag har. Så behöver jag bara... typ, vänta. Blä. Men när det väl fungerar, lär mobilen bli bombad med sms. Det är typ...

Otur i tur i oturen...

Kommentarer
♥ malin

bacon ser komedi ut

2008-07-31 @ 12:47:10
URL: http://mm4ln.blogg.se/
♥ MrBaCo

LOL du HAHAHAHA!

2008-08-07 @ 13:57:21

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback