DRÖMTYDNING

Jag satt och snackade med en kompis över MSN om drömmar, vad de betyder så tog hon och kollade upp om det fanns nån sida som förklarar våra drömmar. Hon hittade det och jag började forska i. Bara en som stämde bra på min dröm som kom ofta tillbaka och förstått varför den slutat komma. Fast jag diggade drömmen så det inte skulle skada om att drömmen kom tillbaka men det går nog inte när det som förklarat, har skett. Just det, nu kom jag på en annan dröm och skall ta och kolla. Rätt så kul, faktiskt! :D

Fast man kan inte alltid tro på, men det är bara att se om det sker eller stämmer. Vill ni chansa på och få er dröm förklarad, klicka här. ;)

Kommentarer
♥ Matty

ska kika i hemsidan nästa gång jag minns vad jag drömde :D

2008-07-15 @ 15:05:43

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback