EBBA & SVULLO



Tidigare ikväll begav jag mig till Oxhagen för att träffa dessa + Erik. Hade inte träffat dom på 5 veckor nästan och gud vad Svullo har vuxit så! Men han är fortfarande lik en isbjörn. :) Det var mysigt trots att det blixtrade utanför som fan och allt. Imorgon, eller idag om man ska säga det beger jag mig dit igen för att passa Svullo medan Ebba och Erik åker åt varsitt håll på några ärenden. :) På bara en vecka ställer jag mer än gärna upp att passa en hamster, en hund och snart en kattunge om den fungerar med mina katter. Det gör bara så att jag känner mig en bra människa... :) Och det är för att jag älskar djur!

Tack för en mysig kväll, Ebba. Och vi ses. <3

Kommentarer
♥ Malin

alltid mys att passa någons djur :)

vi ses ikväll!

2008-07-29 @ 14:03:59
URL: http://mm4ln.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback