EN FRÄKNIG EMELIE



Jag dör snart. Bokstavligen.

Av uttråkelsen här på ön. Jag är sjukt less. Tänk om pengarna inte kunde styra det mänskliga?
För då hade jag lämnat hemmet för längesen, varit hemma hos någon långt härifrån eller i min lägenhet i Örebro. Jag vill inte tigga pengar av föräldrar, för det har jag gjort tillräckligt nog. Det suger som bara den. Jag längtar tills jag får dra härifrån. Tills jag får inreda min lägenhet på nytt. Bara få vara med någon och vara social. Här har jag inte ett liv.

Ett liv utan vänner är som en fågel utan vingar.



Kommentarer
♥ Malin

haha samma här. men drar på onsdag skönt :D du py den 19e om det blir av. hoho

2008-07-06 @ 00:28:18
URL: http://mm4ln.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback