ETT BLODIGT MORD...

... I mitt rum! Jo, det skedde faktiskt ett mord här som lämnade massvis blodspår i mitt sovrum.

Jag låg bara här i min säng med laptopen på knä medan jag spelade sax, sten & påse mot en kompis. Katterna Spero, Flora och Tussan jagar varandra och det sker även under alla andra dagar. Inget ovanligt. Jag spelar och pappa kommer in med en inrullad aftonbladet. Han rullar långsamt upp för att visa och jag blir rädd med tankarna som skriker: Vad är det? Vad fan finns där?!

Sedan såg jag något litet och svart. Jag försökte uppfatta det jag såg och efter en stund fattade jag. En av de sötaste djuren jag någonsin klappat på. En fladdermus! Katterna som jagade varandra, gjorde inte det utan precis gjort ett blodigt mord! Dumma katter. Men det första jag ville göra var att fota den, även om den var död så var den så söt. Jag har alltid tyckt att små fladdermus är så söta.

Några påstår att de skulle få panik när de ser en fladdermus vad den än gör. Jag blir bara rädd när den flyger, men när den hänger upp och ner i sömn så älskar jag att klappa den. Det verkar som om de flesta tror att de suger upp blod och att de kan anfalla. Det är väldigt sött eftersom de har tydligen tittat för mycket på filmer.

Här bjuder jag på en söt men död fladdermus, som skulle ha varit sötare om den var fortfarande vid liv. <3


Godnatt.


Kommentarer
♥ Evelina

Hmm tycker inte direkt att de är söta, men intressanta är de däremot och kul att se en på så nära håll!:)



Ha en toppenbra kväll!

2008-07-10 @ 19:57:38
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
♥ josefin

den är ju faktiskt riktigt söt...det trode jag inte!

kram

2008-07-10 @ 20:49:31
URL: http://essman.blogg.se/
♥ Malin

hahaha söt :D

2008-07-11 @ 01:15:39
♥ Vera

vad söt den är!;) fladdermöss har alltid söta ansikte..;)

2008-07-12 @ 19:19:51
♥ matty

åh. vill också klappa den :D

2008-07-14 @ 13:57:36

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback