GOOD MORNING, HEAVEN


Närbild. Tagen i Enköping.


Jag vaknade och öppnade ögonen så sakta det gick. När jag ändå precis vaknat ur sömnen så var det dags att kolla vad klockan var, i min mobil. Men jag upptäcker min mobil död, displayen fungerar inte... Den måste ha fått hjärtattack av fallet, men jag har inte tappat på länge. En-sen-reaktion-på-fallet-som-orsakar-display-döden. Bajs på den, så får jag bege mig iväg till 3butiken och lämna in för lagningen imorgon. Men då behöver jag ju en annan mobil för att vara nåbar! Men när jag gick upp för att kolla vad klockan var. Ah! Kvart i nio. Tänk er, en Emelie som vaknar och kliver upp självmant vid 08.45! Det är sjukt ovanligt för jag har inte kunnat göra så på evigheter.

Utanför fönstret kan jag se att det är lika hett som gårdagen. Det är runt trettio grader.

Snart är Sverige som Afrika.

EDIT: Displayen fungerar igen efter att jag slog den på sänggaveln. :D Ointressant fakta, alltså.

Kommentarer
♥ Matty

seriöst, blir sverige som afrika snart så flyttar jag direkt till nordpolen.

2008-07-27 @ 11:52:03
♥ åsa

vacker bild på dig, ser att du har fått färg =)



håller med, det är sjukt varmt i sverige! bara bra, tycker jag

2008-07-27 @ 17:11:28
♥ Emelie svarar.

Matty: Haha, för min del hade jag nog blivit en nudist bara för att vara tvungen. :D



Åsa: jag kan tala direkt ur mitt ärliga hjärta: jag är inte ens lika brun i IRL som på bilden! det måste ha varit skuggorna som "förmörknade" min hy. :( fast jag hade velat att jag var lika brun som på bilden x)

2008-07-27 @ 18:10:30

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback