HILF MIR FLIEGEN

  

Hur längesen är det egentligen när bilderna togs? Allting känns så nyss. Svart hår med lång lugg. Många förfester ensamma i Skebäck. Allt detta är förbi, bara ett minne. :) I dag hittade jag även en poesibok där jag förvarade alla Joey´s dikter för... oh my god, hm... kanske 5-6 år sen då våra sena nätter handlade om att skicka sms med dikter, både korta och långa. :) Här visar jag en av hennes gamla dikter, som skapar en tydlig bild i huvudet. :)

Jag springer
Du springer
På en mörk gata

Jag skrattar
Du skrattar
Min halsduk fladdrar runt mig
Mitt hår flyger runt mitt ansikte

Jag stannar
Du stannar
Jag ler och går till dig
Där du står

Jag gör min gest
En gest
Jag smeker din kind med mitt finger
Du ler
Jag skrattar

Jag tar dig i handen och springer
Springer från all smärta
Vi flyr
Flyr från all ondska
Vi springer
Vi springer från all ondska

Kommentarer
♥ Joey

usch så längesedan det var x) så unga och hoppfulla inför framtiden x)

Pussis

2008-07-17 @ 04:41:54

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback