IN Ö-TOWN

Nu har jag varit i Örebro i fyra dagar. Jag tycker om att vara här, bara för att det finns saker att göra och folk runt om mig som finns så jag får aldrig det tråkigt som det annars händer i Gräsö. Långtråkigt därborta.

I natt var jag hemma hos Joey och Mao o spelade tvspel, gud det var så längesen sist jag spelade tvspel! Jag och Joey spelade disney, så roligt men jag var "nybörjare" så jag fick helatiden bli den sämsta x) jag har verkligen glömt hur kul det är med tvspel... :) Men annars kom jag hem från dom strax efter sextiden imorse när mina linser började torka ut sig själva och sov i cirka 6-7 timmar. Att vakna upp utan katter i närheten är inte lika mysigt, att vara ensam hemma här när mina katter befinner sig i Gräsö, men som tur är Malin och Hannes väldigt snälla som ska passa på och hämta dom i helgen när dom ändå ska till Tögen. Puss på dom! <3 :)

Snart sticker jag till Ladugårdsängen.

Nu är jag ordlös så klickar jag istället på Spara & publicera - knappen nu.


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig


URL/Bloggadress:

Kommentar:



Tack för ni lämnar fotspår, sötnosar.



Trackback